Bende basindan ber8 diyet ile devam ettigim hakde 25 28 hafta arasi pik yaptigini ve yüksek ciktigini soyledi dr’um diyetini dikkatli uygula imkanin varsa yuruyus yap duzene girer ama aksattigin anda diyeti yükseliyor. Normal doguma engel olmadigini ama seker yuksek devam ederse bebegin ani kilo alımı olacağını soyledi drum bu sekil olursa normal dogum zor olur çok kilolu bebeklerde sezeryan oluyor dedi