uckedibirbebek Kızlar 7-8 senedir piercingim vardı göbeğimde. Hamile kalınca göbeğim ufaktan şişmeye başladığı an çıkardım. Doğumdan sonra tekrar kullanmak istiyorum ama delik kapandı mı kapanmadı mı anlayamıyorum. Tekrar kullanabilen var mı doğumdan sonra ?
Edadrmz uckedibirbebek valla piercingi bilemicem ama benim göbek deliğim küçücük kaldı 😂 kapanır deliği muhtemelen canım ya
Boesie uckedibirbebek Kapandi canim ara sira deligi acmak icin piercingi takip cikariyodum ama suan 33. Haftada mumkun degil okadar gerildi ki cilt o piercing yeride bi acayip gorunuyor gerilince😂 Umarim dogumdan sonra o goruntu gider ama deligim kapandi gibi ya🥺
Irnasatka uckedibirbebek 15. Haftadayım hala duruyor ilerleyen zamanlarda kaş piercingi takmayı düşünüyorum ezgizem hesabına girip bakarsanız o da doğuma kadar kullandı
uckedibirbebek Edadrmz kapanmayı da geçtim izi kaldı :( kapandıysa da mecbur tekrar deldiricem🤦🏻♀️ İnşallah benim de göbeğim değişmez
uckedibirbebek Boesie asla mümkün değil denemek benim de göbeğim çok gergin. O kadar zaman delik kaldı inşallah kapanmamıştır 🥺
Edadrmz uckedibirbebek doğumdan sonra göbek eski halini aldıkça düzelir ama ya şuan öle olması çok normal canım
eylul09__ Hamileler için piercingler var. Plastik yapıda oluyorlar ve karnın büyüse de oda esnek olduğu için bir zararı olmuyor. Eğer kapanmasını istemiyorsan bence öyle yap.
uckedibirbebek eylul09__ onlardan aldım, ince plastik bir şeydi ama çok sarardı ben de zararlıdır diye korkup onu da çıkardım. Onu pek tavsiye edemiyorum
eylul09__ uckedibirbebek bilemiyorum tabi yengem kullanmıştı benim. Ben kullanmadım. Sürekli yenisiyle değiştiriyor olabilir.