Narmina95 ay ne güzel dinlenmişsindir. 😬 ben de 34 haftalığım. Nstye birkaç gün önce bağlandım. Oğlum cihazı ayaklarıyla defalarca itti. Cihaz kayıyor, kalp atışları duyulmuyor. Hemşire yine bağlıyor, yine itiyor. Böyle böyle beş altı kere uğraştırdı. Hemşire diyor bu oğlandan çekeceğin var. 😆