Kızlar nerdeyse 2 aydır kasıklarımda ağrı var ama bu son bir haftadır çok kötuyum çok yuruyemiyorum yatakta dönemiyorum sanki bacaklarımı ortadan ikiye ayırıyorlar dun gece sabaha kadar ağladım halada ağlıyorum duş aldım geçmedi 38 haftalık hamileyim dayanıcak gucum kalmadı evde yardım edicek kimsede yok. Su almaya bile kalkamıyorum doktoruma defalarca söyledim çocuk baskı yapıyordur diyor tamam anladım ama ben dayanamıyorum eşim işe gidiyor gun içinde artık aç kalıyorum okdr çok ağrım varki düşünün kendime birşeylr hazırlayamıyorum birde evde köpeğim var zar zor onun yemeğini koyuyorum onune ben napıcam böyle nasıl geçer bu ağrı kızlar kas gevşetici mi içsem