asligo ücretsiz alım için rapor doktor tarafından çıktıktan sonra bi daha bi daha yazdırmana gerek yok.
Sadece ilk alım öncesi 1 kere rapor tarihinden sonra 1 reçete yazmış olması lazım.
Sonrasında Kutular bittikten sonra herhangi bi eczaneden tc kimlik noyla alım yapabilirsin.
Ama eğer raporun yoksa
Ücret ödersin
Sağlık ocağından reçete de alsan 30-40tl ödersin her seferinde