Deletedmom_289 Kızlar bebişlerinizin kilosu ve boyu ortalama kac bu haftalarda . Ben çok kilo aldım umarım sadece bana gelmemiştir o kilolar 😂
Boesie Deletedmom_289 Haftada benim bebis 1850 gramdi hep 1.5 hafta onden gidiyodu bebegim 32. Haftada normal haftasina gore uyumlu olmus ama ben kafama takiyorum acaba gelisimi yavasladi mi ki kilosuda az gibi geldi bana suan 33. Haftayiz 🥺
Deletedmom_289 FDM220 Bilmiyorum canım bende yarın gideceğim inşallah bugün nst ye girdim sadece . Masallah bebişin kilosu iyi senin ☺️ Doktor ne dedi olması gerektiği gibi mi
FDM220 Deletedmom_289 benden hiç nst istemedi hatta doğumdan önce görüşelim dedi 34 haftalık ultrasonda dedi iyi demişti
Deletedmom_289 FDM220 her doktor farklı o zaman normalde 32den itibaren istiyorlarmış nst ama tanıdıklarım 36dan sonra giren de var
FDM220 Deletedmom_289 evet galiba canım 2 hafta sonra devlete gidecem bu sefer oradaki doktorum da o zaman istedi 34 den sonra her hafta gel ve nst demişti özeldeki daha farklı
Zeynep0806 Boesie 32. Haftada 1900 dü benim bebeğim ama doktorum ilerde felan demedi haftasıyla uyumlu gayet güzel dedi
Deletedmom_289 Boesie doktor normal demişse bence hiç böyle şeyleri düşünüp üzme kendini canım benim eskiden ilerideydi 2 hafta kadar sonra normale donmeye başladı iri bebeğin bir artısı yok ki sağlıklı olsunlar yeter ❤️ ☺️🙏