Bir sorum olucak ben tetanoz alışı olmadım çünkü bir aşının 10 yıl geçerliliği var diye bu gün sağlık ocağına gittiğimdei 2012 de olmuşsun o korumaz gel şimdi bir tane yapıyım dedi şu an 30. Haftadayım yani her haftada oluyo mu ben haftamı geçtiğimi düşünüyorum bebek biraz daha büyüdü etkisi olmaz mı ne yapmam lazım hayır doktorumla konuşup öyle olurum dedim doktor kontrolüme iki hafta var yani 32. Haftada o zaman doktorunla konuş öyle yapıyım dedi 32. Haftada aşı olan var mı
Uzun oldu kusura bakmayın 🌸