Beybisininannesi Adelsarenin_annesi genetik test sonrası pıhtılaşma tespit ediliyorsa doktorunuz yönlendiriyor
uckedibirbebek Adelsarenin_annesi herkes kullanıyor mu bilmiyorum ama perinatolog bana vermişti. Rahim damarlarında çatlama görmüştü. O yüzden verdi
star3star Adelsarenin_annesi tüp benekle hamile kaldım transfer öncesinden kullanmaya başladım 8.haftamın içindeyim hem hap olarak hemde iğne olarak devam ediyorum.12.haftaya kadar kullanmamı söyledi doktorum
zehraaaktas Adelsarenin_annesi genetik pıhtılaşma olduğu için iğne kullanıyorum ben doğuran kadar kullanıcam 😑
mirage333 Adelsarenin_annesi kişiye göre degişir bu. Tüp bebek ile hamileyim transfer günü başladım hem iğne hem hap 12. Haftaya kadar kullandım, sonra birakmıstık covid olunca simdi yine 10 gundür kullaniyorum.
Adelsarenin_annesi mirage333 covidde hap mi kullaniyosun doktor bana yazdı ama almadım bı sorun olur mu şimdi başlasam bilemedim
Elif_13 Bende sün covid olduğumu öğrendim kan sulandırıcı iğneye başladık hemen tahlillerde kan pıhtılaşması çıktı 24 haftalığız