-kimkiii 13 ve 15 haftalarda kanamam oldu hastanede yatmıştım 2şer gün plesenta rahim agzını tam kapatmamış ucundaymış yürüyüş ve ev işini yasaklamıştı sadece yatmıştım canım fitil ve igne verdi çok şükür daha iyiyiz yukarı çıkıyormuş bebek büyüdükçe şuan 21 haftalıgızz hala aynı inşallah çıkar ☺️