Cananylky 5 haftalığım dr kese dağınık dedi kanamam yok test yaptı değerlerim normal. Bugün progestan verdi. Kesenin şekli beni korkuttu dedi yuvarlak değil diye. Varmı böyle bi durum yaşayan.
Hilal2266 Haftamda yuvarlaktı kesem 8. Haftamda şekli değişmişti ama doktorum olumsuz bir şey söylemedi belki bebek büyüdükçe düzelir ondan olumsuz konuşmadı diye düşünüyorum. İnşallah sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız 😌 Cananylky
Fatnur38 Cananylky ben keseyi ilki gördugumde upuzun bir keseydi ama gayet normal dedi herşey şuan kese yuvarlak 9.haftadayiz
Liliio Banada ilk haftalarda kese şekli düzensiz diğer gebelere göre daha çok dinlenmen istirahat etmen gerekiyo dedi progestan başlamıştı doktorum şükür şimdi 23haftalığız bi sıkıntımız yok Allah ın izniyle düzelir ileri haftalarda 😊
Fatnur38 Cananylky merak etme Canm kese düzelir şekil önemli değil bende demstm neden uzun bunebicin kese