Ozgennnnnn çok memnun kaldım normalde özel muayenehaneye gidiyorum o önerdi bana yaklaşık bi 40 dakika falan baktı çok güzel fotoğraflar yakaladı ve hepsini videoya falan çektik izin vermişti doktorumuz herşeyi detaylı bi şekilde inceledi hatta burnu bana benziyormuş indir maskeni bakayım dedi aynı sen falan dedi çok tatlı bi doktordu