Ayvaaaaaa aynısı bende canım😕31+Lardayım felaket toplamda 4-5 saat uykuyla duruyorum resmen🙁gece on kere yer değiştiriyorum kalkıp oturuyorum köşe koştuğum var onun köşesinde oturur şekilde uyuyorum 😕 2.bebeğim olacak inşallah ilkindende böyleydim bunda da 😕gaviscon soda artık işe yaramıyor