Nermin_nur1 AyMeh94 merhaba korkmanzıa gerek yok kan veriyorsunuz o kadar biz bugün sonuçları aldık iyi çıktı şükür içinizi ferah tutun 🌸
Leylasiva21 AyMeh94 ben yaptim çok şükür ki sıkıntı cikmadi detaylı da yaptım. 24 haftalık şeker yüklemesi yaptim yüksek çıkti diyet yapıyorum
Elif_avc_ Ben yaptırdım. Çarşamba. Gıdıcem sonuçları almaya korkcak birşry yokmuş aslında bnde korkuyordum. Sadece kan. Alıyorlar bu
YmsGEZER Meldaa55 kaçıncı haftada yapilyor ilk gebeligim de yaptrdim ama bunda unuttum ne zaman yapilacgnj
AyMeh94 Nermin_nur1 selam canm.aa sukurler olsun.ben bisey cikicak deye korkuyorum.insallah hic bisey olmaz
Leylasiva21 aynuree Öyle ama yapacak bişi yok şeker varsa bebek büyük doguyor böbreklerinde sıkıntı oluyor die. Ha bide 20 haftadan sonra sürekli tansiyonu takip edin gebelik zehirlenmesi için
Leylasiva21 aynuree ben hem devlet hem özele gidiyorum. Özele bebegi kontrole ama test ve tahliller devlette detaylı ultrason içinde devlete gittim. Çünkü özelde tahliller çok pahalı