Deryaulusoy bende 20+5 im bugün ikinci günüm karantinada c vitamini ağırlıklı beslenmeye gayret edin , bol bol sıvı almaya çalışın . Limonlu kekik çayı yada ıhlamurda tüketebilirsiniz. Yapabilirseniz tavuk suyu çorbası yapıp limon sıkıp tüketin. Allah’ın izniyle atlatırız inşallah 🙏🏻