Kızlar merhaba doktordan geliyorum 38 hafta hamilelik var doktorum 36 haftada olduğumu söylüyor her kontrolde 10 gün geriden gün veriyor doğum doktora göre mi benim adet tarihime göre mi olur yanlızım yanıma kimseyi de çağıramıyom ileri haftalarda suyu bitip sıkıntı çıkarır mı bilgisi olan var mı acaba