Mrsyalcin merhabalar aynıyız bende 20+2 deyim 🤎 benimde bigün büyük bigün daha küçükmüş gibi geliyo karnım, çok şükür oğluşumun hareketlerini de hissediyorum ama o da bigün oynuyo bi gün oynamıyo doktoruma sordum ve araştırdım da bunlar hep normalmiş bu dönemde içinizi ferah tutun 😊🤎 her anne adayı yaşıyo bunları sanırım, yinede içinize sinmezse tabiki doktorunuza sorun içiniz rahat olur Sevgiler 🌸