Mervekkkk Canım hiç bir sorun yok kesende olsada bu haftada belli olmaz böyle şeyler okuduğunda olumsuz şeyler düşünme hamilesin sonuçta ☺️ 4 haftada kesem benimde böyleydi bebek olmaz içinde zaten seninkinde de yok sonra bi nokta oluşmaya başlıyor ilerleyen günlerde o bebek oluyor işte o okuduğun arkadaş büyük ihtimalle 8 9 haftalık hamiledir o zaman kesenin içinde hiç bişey yoksa o boş gebelik oluyor işte o haftalarda ortaya çıkıyor bu , böyle şeyleri hiç düşünme ne kadar gönlün rahat olursa o kadar yolunda gidiyor emin ol :)🌸