beyazkalp Kızlar normalde uygulamada 7+4 gözüküyor ama doktorum bir hafta geri söyledi bu neden olur acaba ben gittiğimde 7+1 di ama doktor 6+1 dedi nedeni nedir bilgisi olan var mı ?
Gamzeates beyazkalp benim de ilk haftalar geriden geliyordu şimdi ileri bile geçti haftasını yakalıyor büyüdükçe
Edadrmz beyazkalp hiç korkup kendinizi ve bebişi strese sokmayın . Geç döllenme olabilir çok normal . Bi kaç haftaya zaten kendinş toparlar . Benimde sağlık ocağı doktorumun verdiği tarihten 1 hafta geriden geliyo mesela . Stres yapmayın kendinize 🥰
beyazkalp Ozge nasıl oluyor tam anlayamadım doktor öyle söyleyince gelişim geriliği olduğunu düşündüm 😢
Gamzeates beyazkalp korkmayın merak etmeyin yani kötü bişey değil inanın büyüdükçe normale döner dönmese bile bir haftaya kadar normal sayıyor doktorlar
beyazkalp Rabiayerk yok çok da yapmıyorum ama ilk defa basima geliyor ilk iki gebeliğim de olmamıştı hiç
beyazkalp Edadrmz çok teşekkür ediyorum çok sağolun yani ilk defa başıma geliyor önceki gebeliklerimde hiç yaşamamıştım 🤷
Edadrmz beyazkalp bebeğin hangi gün tutunduğunu bilemedikleri için normal böle şeyler merak etme canım 🥰