Sevdenur97 2 ci gun bantli , 3 uncu gun evde bantsiz su kacirmisti doktorumu aradim oda iyice kurula dedi bir sıkıntı olmaz dedi sonra oyle bantsiz devam ettim Estetik dikis benimki
Zeytin20 FusunF ertesi gün aldım. Hastaneden çıkarken doktorum bandı da çıkarmıştı. Açıktaydı. Hiç dokunma eve gidince duş al sabunlu su akıp gitsin üzerinden dedi. Ve hergün mümkün olduğunda duş almamı istedi. İz bile kalmadı oğlum 3 yaşında 🤗
Ikra-ensar-06 FusunF hiç korkmanıza gerek yok sadece kurularken biraz nazikce kurulamanız gerekiyor havluyu bastırmadan dokunarak kurulamanız lazım ☺️
3oglanannesi FusunF 4 5 gün bekledim dış yara iyice iyileşsin diye ama dr hemen alabilirsin demişti ben korktum önemli olan yarayı iyi kurulamak ıslak kalmaması gerek