Linammm01 Merhaba arkadaşlar eşim sperm testi verdi ve sonuçları bugün doktor gördü sperm hareketliliğinin çok az olduğunu söyledi böyle bir durum yaşayan Varmı ve ne yaptınız ne iyi gelir bu sorun için
Minnosbaby Linammm01 benim eşimde de vardı canım ilaç kullandı keçiboynuzundan da kür yapıp içti darısı sana olsun 3 aylık hamileyim
bebiskonunannesi Linammm01 Merhabalar. Bende polikistik over vardı kendi doktorum eşimden test istedi. Eşimin sperm hareketliliği ve sperm sayısı azdı. Ben polikistik over için ilaç kullandım sadece. Üstünden 7 ay geçti doktora da gitmedim. 4 hafta önce 8 haftalık gebe olduğumu öğrendim. Aslında imkansız gibi gözüküyordu doktorlarda öyle demişti ama oldu. Nasip. Hiç gözünüz korkmasın.
[silindi] Linammm01 benim eşiminde hızı sıfır promenk kullandık kür kullandık gram oynamadı bu ay aşılamaya başliycaz 😔
Gsvm38 Canım hiç dert etme esimede öyle demisti bi ilac verdi 3 ay kullandı ve yükseldi değerleri ilacın 1 aylık kutusu 300 liraydı son kutu biter bitmez hamile olduğumu öğrendim tekrar sperm testine bile gerek kalmadı
Gsvm38 Erkeklerdeki sorunlar ilaçla halledilebiliyo zaten doktor önemli olan sende bisey cıkmasın demisti cok şükür onuda çözdük bebeğimizi bekliyoruz tez zamanda sizede kısmet olur inşallah 😊
Budiss_Moms Gsvm38 maalesef ki Erkeklerdeki sorunlar kadınlara oranla tedavisi çok daha zor ve zaman alıyor emin olun çok uzun yıllar tedavi görüp hala sonuç alamayan bir çok erkek var. Kadın hastalıklarında çok üstdüzey tedaviler ameliyatlar var ama erkeklerde biraz yetersiz kalıyor
Busrasisman Bize de hareketlilik, hızı ve sayısı az dendi sizin kendiliğinden çocuğunuz olmaz dendi ama Allah’a şükür hiçbir şeye gerek kalmadı kendiliginden hamile olduğumu öğrendim şimdi 6 aylığız 🥰🐣
Busrasisman Linammm01 pco bende de vardı sadece biraz kilona dikkat edersen sıkıntı olmaz ve asla kafama takma neden hamile değilim diye stres herşeyi engelliyor
Linammm01 Budiss_Moms benimde doktorum erkeklerin tedavisi daha zor dedi kadınlar gibi kolay olmuyo dedi
Busrasisman Linammm01 evet hamileyim 2 senelik evliyim o strese bende girdim benden sonra evlenenlerin hep bebekleri oldu benim neden yok diye 3. Senemize girdiğimizde Allah’a bırakmıştım herşeyi ve tam tedaviye başlayacağımız sırada 1.5 aylık hamile olduğumu öğrendim şimdi 6 aylık hamileyim kızımı bekliyorum.
Usnac1995 İçime doğdu sorununuz çözülecek ve yakın zamanda güzel haberi alacaksınız. Ümidiniz asla yitirmeyin ❤️