Benim 18. Haftada disime kanal tedavisi yapıldı. Kaynim dis hekimi, kadin doğum doktorumun
da onayıyla özel bi yelek giydirip çok az dozda çekti röntgeni. Olduğunuz haftaya bağlı olarak yapılabilen bi uygulamaymis. Dis ağrısı çekilir değil ve tedavi edilmezse bebeğe daha çok zarar verebiliyormus.