Eslem_1 Doktordan doktora değişiklik gösteriyor sanırım bu hafta aralığı bana doktorum 21-24 arasında yaptır demişti daha erken olmaz mı dediğim de çocuğun hemen hemen her organı tamamen oluşup işlev kazanıyor o haftalarda sonraki zamanlarda ise sadece bebek büyüyor demişti🤷🏻♀️ Bu ayın 15inde benim de detaylı kontrolüm var ve o zaman 23+4 haftalık olacağım Allah’ın izniyle