rabiateke92 Merhaba anneler, 26+3 haftalık olduk. Göbüş davul gibi oldu nefes alamıyorum taş gibi sanki. Çok geriliyor. Sizlerde de oluyor mu 2. Gebeliğim ama ilkinde böyle olmuş muydu hatırlayamıyorum.
MMmerve_ rabiateke92 benımde oyle canım 28deyım bende ınan aynı durumdayız benımde ıkıncı gebelıgım ılkınde hıc boyle olmamıstım bebıste hareketlı ama tek sorunumuz suyum azmıs:( dua et nolue haftaya bıdaha cagırdı doktor suyum normale donsun ınsallaj
2melekannesii___ Çok mu yedin kız 😂 Bizde 22+4 olduk ben hamur işi yiyince öyle oluyorum. Benim de karnim çıktı oturunca biyerlerden tutunarak kalkıyorum daha şimdi den 🙄 Benimde 2. gebeligim
rabiateke92 2melekannesii___ şimdiye kadar çok yemiş olabilirim belki 😅 ama bi süredir dikkat ediyorum şiştiğim için yinede durum aynı 😞
CerenArslan1 O sıralar bende öyle oluyordum davul gibi şişiyordum bence yemek yiyince falan şişiyor insan bünye alışkın olmayınca sıkışıyor organlar herhalde 😅
rabiateke92 MMmerve_ inşallah hiç bir sıkıntınız çıkmaz. Her şey yolunda gider. 🤲🏻 Benimkide çok hareketli. Gece gündüz hiç uyumuyor sanki 😬