CanimBebegim02 canım ben bunu 37+1 de yaşayıp doğuma girmiştim ishalim başladı gün boyu sancım vardı ama değişik bi sancıydı bi geliyo bi gidiyo aşırı bel ağrım vardı akşam 10 a kadar bekledim sonra hastahaneye gittim nstde doğum sancılarım çıktı sezeryana alındım eğer ağrıların devam ederse hastahaneye gitmeni öneririm