Busra2022 Kızlaaar, sabah uyanınca göbeğim gün içerisinde ki kadar büyük olmuyor. Sabah sanki bebeğim yokmuş gibi oluyor. 17 haftalık bebeğim. Kimlerde öyle? Çok kaygılanıyorum 😔
Gokyuzum1 Busra2022 yok canim niye kaygilaniyorsun , 35 haftalik ben dediğin gibi sabah daha küçük gün icinde biraz daha büyük gece patlatacak kadar büyük ve gergin ben yedikce olduğunu düşünüyorum doktora da sormadim hic
Hamisannee Busra2022 normal canım gün içinde yiyip içtiğimiz için bağırsaklarda ekstra şişlik oluyor gece dinlenme ve sindirim modunda olduğunda sabah uyanınca dahaa küçük durur
Balin Busra2022 bende 17 haftaligim bende de öyle oluyor canim sanki hic hamile degilmisim gibi Aksamlari da yemegi fazla kacirmisim gibi oluyor göbegim
Azra_Mom Gokyuzum1 aynen aynen herkeste öyle demekki benimde 24 haftalık sabahları hamile olduğumu unutuyorum bazen o derece göbeğim küçücük kalıyor öğleden sonra çıkmaya başlıyor gece de doğrucam sanki o kadar şişiyor çok ilginç 😂😂
kirpapatyasii1 Busra2022 bebeğin cinsiyeti kız mi canım annem hep şey der kız bebekte anne karnı sabah küçük olurmuş gün içinde davul gibi benimde tam olarak böyle😁
Busra2022 kirpapatyasii1 kirpapatyasii1 Erkek dedi doktor canımm 😍 ama çok teşekkür ederim cevaplarınız için 🙏🏻
Busra2022 acemianneee_31 İlk gebeliğin galiba benim gibi 😊 herşey için kaygılanıyorum ufak bir ağrı hissetsem bile
Balin Busra2022 biraz inatci cikti ya göstermiyor😂 Ama yarin tekrar randevumuz var Insallah görürüz🥰 Sizin belli mi?
happykrkmzs Busra2022 evet bende 17. Haftadayım aynı durumu yaşıyorum kahvaltıdan sonra karnım şiştikçe şişiyo akşama kadar üstelik gaz problemi yaşadığım için bazen 6 aylık gibi hissediyorum kendimi normal diye düşünüyorum ben