25arden Suyum azaldığı için suni sancı ile doğumu başlatacaklar şu an yatışım yapıldı hiç açılma yok suni sanci ile açılması olan oldu mu ?
Sevda3458 25arden evet canım ben suni sancıyla yaptim.doğumumu hiç Sancim yoktu hastaneye gittigimde şimdi ikinciye hamileyim bu nasil.olur bilmiyorum🙈🥰bir avazda doğurmam dileğiyle canım inşalalh ALLAHIM yardımcın olsun🤲😍🌷🌷🌷
Melenkolik Ben suni sancı ile doğumumu yaptım zor bir 4saat geçirdim çok şükür Doğum biter bitmez kendime geldim Rabbim kolaylık versin
Melenkolik Melenkolik kusura bakmayın zamanında bir mesaj olmadı ama hiç açılmam yoktu göbeğim bile yukarıdaydı inmemişti
Sdkl Sevda3458 benimde sancı yok denecek kadar az doktor birkaç gün daha bekleyecek olmazsa suni sancı başlatacak ama hiç açılma yok açılma olur mu diyorsunuz suniyle?
Sdkl Sevda3458 suyu güzel acele etmeyelim dedi. İki günde bir gel bakalım pazartesiye kadar bekleriz yoksa da suniyle başlarız dedi ama sıkıntı şu ki bebek bekledikçe kilo alıyo 😅
Sevda3458 Sdkl anladım Cnm hakkımda hayırlısı inşallah hakkında ne hayirliysa o olsun sağlıkla kavuşmam dileğiyle bebisine🤲😘🌷🥰
Sevda3458 Sdkl banada çok yeme bebek kilolu olur Dioo benimde moralim bozuk.aslindda inşallah sağlıkla kavuşalım bu mübarek cumaya bağlanırken 🤲😘🌷🌷🌷
Sevda3458 Sdkl ayy sorma ya aynen de bugün baya korkuttu 🥺sezeryan yapamam seni dedi dikislerin geç iyileşir kendin de kilolusun dedi şekerin da var dedi ALLAHIM yardımcımız olsun.cnm 🌷😘🤲🤲