Annekelebekkk İlk hamilelikte daha geç hissediliyor 2. Hamilelikte 16. Haftadan sonra falan hissediliyor diyorlar ben 14 te hafif hissetmeye başladım ya gece yattimda ya sabah uyanınca fark ediyorum hareketleri siz kaçıncı Haftalarda hissettiniz bebeğinizi ??
hunilimom Annekelebekkk 2. Ye daha 12+5 haftalık hamileyim hissetmem mümkün degil ama oyle diyorlar ilk kızımı 17 de hissetmiştim 19 da sürekli hissettim
aksu5334 Annekelebekkk şahsen ben ilk hamileliğimde 16 larda hissettim de bunda nerdeyse 20. Hftada falan hissettim🤷♀️
Mehtapca06 Annekelebekkk valla bende tam terzi oldu ilkinde 16/17 gibi hissettim bunda 18 haftada hissettim 😂
Anniii Annekelebekkk İkinci gebeliğim 15. Haftada hissetmeye başladım hareketlerini kız bebeğe hamileyim 30. Haftadayiz baya hareketli hiç durmuyor 😂