KonuMankeni Kızlar bunu alıp kullanan var mı? Memnun musunuz? Özellikle ateşölçeri ve tırnak makası güzel mi
Bebek-C KonuMankeni içindeki ateş ölçerin çok sağlıklı ölçüm yapmadığını duymuştum. O yüzden ben set olarak değil de ayrı ayrı aldım tırnak makası, saç fırçası, ateş ölçeri, burun aspiratörü filan. Hatta ateş ölçerini şimdiden ben kullanıyorum :)
Deva22 KonuMankeni ben de almayı düşündüm ama ebebekteki yorumları pek iyi değildi özellikle ateş ölçerinin doğru olcmedigi bir de fırçasının kıllarının döküldüğü falan yazıyordu vazgeçtim ben ayrı ayrı alicam
maviananas KonuMankeni ben BİM’e geldiğinde almıştım daha kullanmak nasip olmadı ama benim set ateşölçersizdi
Tubmavi KonuMankeni ateş ölçer doğru ölçmüyor diye duydum. Bence ayrı ayrı bi set yapmak daha mantıklı o setlerdeki şeyler gereksiz bence. Tarak tırnak makası ateş ölçer ayrı güzel olur.