__brna__ Merhabalar. 30. Haftamdayim. 20. Haftada ayrintili usgde bebegimin sol kisminda parlaklik gorundu. 2li testim temiz cikmisti. Doktor ya son aylarda yada doguma yakin kaybolur demisti. Bu durumu yasayan var mi acaba?
minikask35 __brna__ doğumdan önce kaybolmuştu . Şuan 3 ayligiz bı sıkıntı yok çok şükür genelde kayboluyormus
heleninannesi06 __brna__ bizde de aynı durum oldu bir iki değil 4 5 taneydi ne ağladım üzüldüm ama kapanıyor gerçekten 27. Haftaya girdik geçen hafta ultrasonda sadece 2 tane kalmıştı ve belli belirsiz
Blinmdyn __brna__ bende de ayni durum vardı 22 de öğrenmstm perinatolog demisti 32 de gelirsen yine bakarız dedi 26 haftalkjen kendi doktoruma gittim ona sordm o gecmis dedi ama bilemdm parlaklik oldgnu farketmemsti çünkü umarm geçmiştr
illwait Bende de çıktı, gebeliklerin yüzde 4ünde falan görülüyormuş, başka bulgu yoksa önemseme dedi doktor, 22.haftada tekrar gideceğim.
heleninannesi06 __brna__ ne demek bende çok üzüldüm ağladım o süreçte kaç doktor gezdim ama son gittiğim doktor sağolsun rahatlattı içimi 🙏 geçiyor Allah hepsine sağlık versin sağlıkla doğmayı nasip etsin 🙏
Suskunfstk51 Haftada kendi doktorum gördü. Tek başina anlamsiz dedi ama 2li taramayi da yaptirmamiştim 😶 o 3 hafta çook zor geçti 😓22 de detayliya girdim çok minimal dedi Dr kapanacağini söyledi bekliyorum🤲
__brna__ Banada ayni seyi dediler. Tek basına anlamsiz. Yaninda ek bulgu yok. Zamanla kapanicak dediler ama ister istemez telaşe verdim kendimi. Insallah sağ salim aliriz kucaklarimiza🙏
Suskunfstk51 __brna__ inşallah bende 3 hafta kendi kendimi yedim bitirdim ama perinatologum beni baya rahatlatti sağolsun.umarim sizde biran önce rahatlarsiniz sağlikla alalim kucağimiza inşallah ☺️