Aynur47 sanırım yok ama orada bir kadın doğumcu var devlet hastanelerine çok sıcak bakmama rağmen benim bütün önyargılarımı yıktı şeker yüklemesi için gittiğimde tanıştım kendisiyle ilgi alakası özeldeki doktorumdan Bile daha fazla şaşırtıcı derecede