Kızlar selam
Yaklaşık iki haftadır yoğun olarak geceleri kaşınıyorum. Vitaminlere ara verdirdi doktorum. Bi ara koltestazdan şüphelendi şükür oda çıkmadı. Ama rahatsızlığım hala devam ediyo. Bunları yaşayan varmı ? Daha da önemlisi yaşayıp çözüm bulan var mı? Cevaplarınızı bekliyorum 🙏