Kubra-41 doktorumu değiştirdim canım yeni bir öneri ile geldim herkesin beklentisi farklı olduğu için uyuşamadım semavi hanım ile şu anda merkez prime Bülent beye gidiyorum o kadar Babacan bir tavrı var ki kendinizi orda huzurlu hissediyorsunuz eşiniz ile sizi çok iyi yönlendiriyor yorumları okumuştum ama bu kadar beklemiyordum sgklı muayene ücreti 215 ₺ uygunda diğer hastanelere göre , aşırı Güler yüzlü çok açık ve net aşırı temiz bir odaya sahip titiz gibi bayıldım kesinlikle öneririm ☺️