nevamm1 Gamze2005 öğleden sonra 2-5 arasi bir saat seç canım hergun aynı saatte 3 saat önceden sıvı alımını kes bana doktor böyle tavsiye etmişti.ben hergun saat 3 yapıyordum mesela aynı saatte yapmak önemli.
Gamze2005 hayat_23 aldım da bu ay denıcegım ama kımısı ılk ısrar doğru dıyor kımısı ilk ısrar yanlış 2. Idrarla yap yapmadan 1 saat önce bısey yeme falan denıldı herkesten fikir almak istedim
hayat_23 Gamze2005 asla ilk idrarla yapılamaz canım. 2.veya 3. İdrarla yapılır yapmadan 2 saat önce sıvı tüketmeden gerek yoksa hepsi yanlış sonuç doğurur