Susamtanesii Merhabalar bebeğim için temassiz ateş ölçer alacağım onun hakkında yorum istiyorum sizler hangi marka kullanıyorsunuz birde bebefon almak istiyorum (kamerasiz) onu hangisinden alayım yada nelere dikkat etmeliyim kullanan anneler yardımcı olur musunuz şimdiden teşekkür ederim 😊
NekwaSultan Susamtanesii temasız düzgün göstermeyebiliyor nen normal almıştım. Kamera hakkında bir bilgim yok