Usnac1995 Kızlar ben oda yapmayı düşünmüyorum 2 yaşına kadar. anne yanı beşiklerden alıcaktım ahşap olan ama park beşiklerinde anne yanı olanı var. Sizce hangis daha mantıklı .
Denizyildizii Usnac1995 evin büyükse ahşaplar güzel duruyor. Evin darsa park yatak al cnm. 2 sene sonra ahşap beşiği koyacak yer bulamazsin sonra. Park yataklar küçücük oluyor. Anne yani olanı var