Deletedmom_289 Kızlar 32+6 da ilk defa nst ye girdim belki merak edenleriniz vardır 20 dk falan sürdü karnıma biseyler bağladılar bebek her hareket ettiğimde elimdeki tuşa bastım çok şükür iyi çıktı sonuçlar
Ccgdm Deletedmom_289 ay bende cumartesi gideceğim merak ediyordum nasil olduğunu bilgi için teşekkürler ❤️
Bernako Deletedmom_289 ne değişik nstymiş o 🙄 benim bağlandığım cihaz kendi ölçümleri yapıyor basmadan
Deletedmom_289 Sena_liya benim doğum şeklim belli değil doktora göre değişiyor sanırım herkesi bağlıyorlar ama kimim32den kimi 34ten itibaren
FatmaUnal Sena_liya sezeryanlida olsan 32.haftadan sonra her kontrolde istiyo dr.sanci varmi yokmu bakiliyo
Sena_liya FatmaUnal hmm bizede yaparlar o zaman O zamana gelelim de yapsınlar Her şey yolunda gider inşaallah
SerraveAnnesii Bende ilk 31.haftada girdim şimdi 35.haftadayım her kontrolde giriyorum☺️ Devlete gidiyorum her doktor, hastane farklı olabilir