Kızlar Allahın izniyle bir şey olmaz herhangi bir tehlikeniz yoksa. Ben yurtdışından 4 saatte geldim 3.5 aylıkken . 7 gün sonrada tekrar dönüş yapacağım. 7 aylık olduk. Sadece doktordan rapor alıcam uçaklar almayabiliyormuş raporsuz 27. Haftadan sonra.