Denizyildizii ikili tarama testim iyi cıktı ama kanımda enfeksiyondan ötürü doktorum beni perinatolojiye göndermişti bugün gittim kalbinde parlaklık ve kafasında kist var gecici bişey dedi kalıcı değil dedi ama genetik test yada amiyonsentez öneririim dedi bende bilemedim gecici mi acaba kalıcımı diye gecici dedi ama genede icimde süphe kalmadı desem yalan olur