Merhaba kızlar yine ben🙄 adetim 4 gün geçince kan testi verdim 0.785 çıktı maalesef hamile değilmişim. Ama hala daha adet olamadım böyle bişey başına gelen var mı ya bu değerin sonradan yükselmesi gibi bi durum olmaz demi. Umudunu adet olana kadar kaybetmeyenlerdenim😂