Merhaba güzel anneler ve anne adaylari.
Malesef rahim agzi yetmezlignden dolayi 2 gündür hastanede yatiyorum, doktorlar erken dogum riskine karsi 1 gün arayla 2 tane ciger gelistirici vurdular ve duruma göre serklaj yapilacak. Sizden ricam bizede dua edermisiniz, ikiz ogluslarim birkac hafta/ay daha sabretsinler. Cok korkuyorum, daha cok kücükler biri 750 digeri 800 gram civari.
Bu durumu yasayipta yinede vaktinde dogum yapanlar oldumu aranizda?