Nurayanna Zara liya ismi sizce nasıl bir isim ? Eşimle katmak istiyoruz,ama çevreme bir türlü beğendirmiyorum, onlarında seveceği bir isim olsun istiyorum.🥰
Gzdkl Nurayanna önemli olann sizin begenmeniz, bence kimsenin fikrine ihtiyacınız yok :) Kimseye düşmez bebeğiniz ismine yorum yapmak :)
Tubmavi Nurayanna siz eşinizle beğenin yeter tabi çocuğun hayatını da düşünmek gerek isim verirken beğenir mi dalgaya maruz kalır mı öyle olmadığını düşünüyorsanız koyun. Fikir soruyorsanız ben çok tutmadım ama siz kendiniz verin kararını
Sena_liya Nurayanna bende tuba liya düşünüyorum bakalım nasip diğeri de Hatice sena hayırlısı ile gelsinler de hayırlı güzel isimler koymak nasip olsun 🤗
defnos Kızınızı çevrenizle değil eşinizle yaptığınız için fikirlerini çok da önemsemeyin bence ❤️ İçinizden geçen ismi koyun elbette saygı duymayı öğreneceklerdir 😍
YaseminveMinisi Herkesin kendi fikri tabi ama .İki ismi de telaffuz edince yan yana pek olmamış ama ayrı ayrı güzeller ama
minikkusummm Nurayanna Zara Liya da güzel Sara Liya da güzel bence canim icinize siniyorsa koyun. Özellikle Liya ismine bayiliyorum 😬