Emine_eymen Iknr-mls yaptırmadım daha çünkü haftam gelmedi bu ikinci gebeliğim ilkinde yaptırdım bundada yaptırcam
Iknr-mls Jan91 ebeyle konuştum oda aslında şeker yükleme testini dogru bulmuyor oyuzden mantıklı açıklaması var verilen tatlandırıcı glikoz anne vücuttan atsa bile bebek uzun zaman atamiyormus bebek için zararlı görünüyor 🙄
Gizmo90 Iknr-mls ebe kadın doğum uzmanı değil ki ,burda bi anne 37. Haftada ani bebek ölümü yaşamış şeker yüklemesi yapılmamış , bence daha tehlikeli bilmeden ilerlemek
papatya56 Bende yapmayı düşünüyorum bu hafta gıdicem doktorum yap dese yapıcam her ay açlık şekerine baktırdım 81 felan çıkıyodu