Uyumuyoruz ki uyanalım🤣 29. Haftanın başlarındayım yok anacım yok uyku 26. Haftamda gitti. zaten normalde de uyuyamayan biriyim kuş uykuluyum şimdi cin görmüş gibi yatakta oturuyorum🤣 3 yastık birde yorganla yatıyorum sağ dönünce bir yastık sola dönünce bir yastık göbüşüme bir yastık yetmedi yorganı toparlıyorum ama nafile🤣 Gücüm kalmadı uykusuzluktan. Birde annem rahatsız ona bakıyorum 2 haftadır iyice uyuyamaz oldum. Şimdi de hazırlık zamanım geldi londraya dönücem gelecek haftaiçi onun stresiyle yine uyuyamıyorum baş ağrısından yine uyuyamıyorum🤣 bel sırt dememe gerek yok. Benim çocuk gece oldu mu içeride inşaat çalışması yapıyor🤣 greyder falan var sanırım öyle bir saldırış yok bazen korkuyorum bazen acıdan ağlıyorum. Kocamda yanımda yok ki sataşıp kavga edeyim stresimi atayım. Analık,kadınlık bir lütüf bence Allahım bunca şeyi çektiriyorsa cennete illa bir şekilde gideriz diye umut ediyorum 😆😃