Sukranturan ben yaptırdım fetal dna. Bu forumda çok okudum aynı şeyi. Yaptıran da var, yaptırmayıp doğumu bekleyen de var. Bu tamamen sizin kararınız. Sizin ne düşündüğünüz önemli. Kimse maalesef yardımcı olamaz bu konuda. Ayrıca riskli çıktı diye çocukta bir şey olacak değil. Sadece risk belirtiyor.