arenimo canım benim bir arkadaşım hamilelliğinin farkına varmamış ,5. Aydan sonra fark ettiler,halbuki süreklide doktordaydı troit yüzünden çünkü değerleri alt üsttü sonra zehili guatr dediler doktor atom yutturmuş ,emara ,tomografiye girmiş hamile olduğunu öğrendiğinde çok üzüldü gittiği doktorlar kimisi kolu yok kimisi bacağı yok beyni gelişmemiş diyip hamileliği sonlandırmak istediler sonra bir doktora daha gitti oda ne olduğunu Allah bilir sen gönlünü ferah tut dedi ,arkadaşım zaten inancı gereği aldırmazdı zaten sonta doğurdu ve bebeği sağlıklı çok şükür sizin bebeğinizdede yoktur bir şey inşallah gönlünüzü ferah tutun