Deryaaymn Bulantılarım sanki azalmaya başladı karnım belirginleşmeye başlıyor arttık ama fazla yorulmayada başladım sizde nasıl
anneyimmm42 Deryaaymn 10.haftamıza girdik canım benimde karnım belirgin olmaya başladı 👶🤲❤️ bulantılar da azalır gibi bakalım
Busraguler Deryaaymn ben de 11 hafta 3 günlük gebeyim mide bulantılarım çok çok azaldı hafif göbeğim belirdi tabi yalnızca ben anlayabiliyorum pantolonlarım olmamaya başladı çok erken sanmıştım ama sizlerde de olmaya başlamış ☺️
Sena_liya A-y-s-e-g-u-l Allah ın izni ile 23. Hafta ma girdim hala daha arada ağrılarım oluyor hep te vardı uzanıp dinlendim öyle olunca
Sena_liya A-y-s-e-g-u-l inanki o endişeler hep oluyor heleki önceden kaybımız olmuşsa ama düşünsene doğduktan sonra o endişelerin yerini baska endişeler alıyor anneyiz artık çünkü. Allah emanetler canm Allah korusun… Her daim..
benimmdunyamm Deryaaymn aaa benimde kusmam kesildi dün biraz korktum kesildi diye ama gece istifra ettim eskisi kadar bulantı kusmam yok ama tek olmadığıma sevindim
A-y-s-e-g-u-l benimmdunyamm kasıklarım batıyor sanki 🤔 kaçıncı haftadasınız ? Bulantım baya fena kaçıncı haftada hafifliyor 😞🤢
Senanurrrsss Selamlar bizde 12+6 aşırı bulantılarımiz oluyor biraz hafifledi ama hiç durmaksızın devam ediyor yinede 😭😭
__meczup__ 11+1 bende buradakiler Ağustos annesi mi oluyor artık. Bulantım azaldı ama kokular yine çok kötü. İkinci gebelik olduğu için karnımda çıktı -3 kilo ile yola devam elhamdülillah