Kızlar doktor ful patlamış dedi hiç acilmam yoktu çok fazla dikişim oldu acaba nasıl olucak bilgisi olan varmı uyusturuyorlarlmi yoksa direk mi.dikislerimin patlama sebebi doğumdan hemen sonra bebeğim enfeksyon ve sarılık geçirmesi nedeniyle kuveze alindi başında durdum emdir kaldır oturur ken patladı başına gelen varsa yardım edebilirmi