Shavy Merhaba kızlar bebeğim 27 + 6 haftalık rahmimdeki pozisyonu enine (yan yatış yani) yaşayan var mı? Doktorum hiç bi sorunun olmadığını söylemişti ama nette biraz okuyunca endişelendim. Yaşayan varsa lütfen yardımcı olabilirmi? Ne zaman döne bilir? Erken doğum riski olabilir mi ? Bebekte anomali olabilir diye okudum doğru olabilir mi ? Lütfen yardım
Clementinee Shavy benim öyleydi düzeldi canım birşey olmaz sadece karnın şekli değişik duruyor komik oluyor😂😂
Gzde14 Shavy valla bilmiyom ki ben karnimin iki yaninda şişkinlik görüyom o zmn benimkide enine duruyor
Esenasel Shavy Benim ikiz kızlar da öyle yan duruyorlar ikiside kafa kafaya vermiş sol kasigimin üstünseler sağ tarafım boş yanı sol kalça kemiğim kayboldu nerdeyse ikisi de aynı tarafa baskı yapıyorlar doktor bir sıkıntı olsa söylerdi zaten
KaranimM1 Merhaba 28+0 olduk bizde. Bebeğim dediğiniz gibi yan duruyor kafasi sol tarafta ayakları sağ. Doktor olumsuz bir şey demedi, sağ tarafa yat düzelsin dedi sadece. Bence içinizi ferah tutun bir şey olsa dr söylerdi herhalde
Shavy KaranimM1 haklısınız aslında farkındayım bende ama işte öyle okuyunca huzursuz olmaya yetiyor ztn ağlamak için sebep ararken nasıl kolayca buluyorum anlamıyorum
KaranimM1 Shavy sizi anlıyorum ama stres yapıp bebeği de üzmeyelim 🐣☺️ düzelecektir insaAllah önümüzde daha birkac ay var
Onner Shavy ben tam 34 haftalık hamileyim bebegim hala yan duruyor dün doktor kontrolünde söyledi doktor ben de zaten biliyordum hareketlerinden yan oldugunu. Ama riskli bir sey yok dedi sadece dogum zamanina kadar dönmezse mecburi sezeryan olursun dedi. Ben de sezeryan olursa doğum için kacıncı haftaya gün verilir diye sordum. 38 39 gibi alırım dedi. Yani erken doğum riski falan hic bir sey demedi bana.