kartanesi02 _zehracimen0 ben çatlatma iğnesiyle kaldım 5 haftalık düşük oldu sonrasında sadece klomen kullandık düşükten iki ay sonra yani o şekil tekrar hamile kaldım herkeste aynı mı bilyorum ama dediğiniz gibi ben çatlatma iğnesiyle kalıp düşük yaptım
Susu_09 _zehracimen0 bende igneylee hamile kaldım başından beri düşük tehlikem var 14 haftalık olduk dua ve sabır biraz dikkat istiyor sürekli yatıyorum ben