Mavidunyamm bir dakika sakin olur musunuz 😀 birincisi düşük tehlikesi olduğunu yazmamış, ikincisi ayağı vurmakla bebeğe bir şey olacağının bağlantısını eminim hiç kimse kuramamıştır. Sinirlendim bebeğe bir şey olur mu dese bile daha mantıklı. Duyar kasmaya gerek yok yani. Ayakta uzun süre durmak düşük tehlikesi varsa zararlı, yer çekiminden dolayı, onun bağlantısını okursanız bulabilirsiniz, ayağı vurmakla bebeğin bağlantısını arayın bulun bakalım varsa. Sonraki yorumlarda da ayağını hafifçe vurduğunu söylemiş, bunun ne gibi bir zararı olabilir acaba?